رئیس جهاددانشگاهی:

جهاددانشگاهی؛ مولود انقلاب اسلامی/حرکت در مسیر پیشرفت توسط جهادگران جهاددانشگاهی ادامه دارد

۲۳ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۷:۵۲ کد : ۶۸۵۱۰ اخبار عمومی تاپ خبر
دکتر مسلمی نائینی با بیان اینکه جهاددانشگاهی مولود انقلاب اسلامی بیان کرد: در طی ۴۵ سال از انقلاب اسلامی جهاد دانشگاهی ثمرات فرهنگی، انسانی و فنی و دستاوردهای فراوانی را برای کشور به ارمغان داشته است.
جهاددانشگاهی؛ مولود انقلاب اسلامی/حرکت در مسیر پیشرفت توسط جهادگران جهاددانشگاهی ادامه دارد

به گزارش روابط‌عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر حسن مسلمی‌نائینی رئیس جهاددانشگاهی در حاشیه مراسم راهپیمایی سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با بیان اینکه مشارکت پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام مشخصی را برای جهان مخابره خواهد کرد، گفت: حضور پررنگ مردم در جشن ۲۲ بهمن نشان از پایبندی مردم به ارزش‌ و آرمان‌های انقلاب دارد و این ایستادگی و مقاومت مردم نشان دهنده حمایت از مستضعفان است و امیدوارم این ثبات قدم در ۱۱ اسفندماه با حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ادامه یابد.

وی افزود: علیرغم توطئه‌های فراوان، تهدیدهای اقتصادی و آشوب‌های سال گذشته جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی برگزار شد، هر یک از این عوامل به تنهایی‌ می توانست حیات یک انقلاب را با خطر مواجه کند؛ اما درایت مسئولان و بصریت مردم نقشه‌های دشمن را خنثی کرد.

رئیس جهاددانشگاهی اضافه کرد: انقلاب اسلامی، انقلابی علمی و فرهنگی بود که در آن امام راحل خودباوری و اتکا به ظرفیت‌های داخلی را به جوانان ایرانی یاد داد و شعار نه شرقی و نه غربی را اجرا کرد.

دکتر مسلمی نائینی با بیان اینکه جهاددانشگاهی مولود انقلاب اسلامی، بیان کرد: در طی ۴۵ سال از انقلاب اسلامی جهاددانشگاهی ثمرات فرهنگی، انسانی و فنی و دستاوردهای فراوانی را برای کشور به ارمغان داشته است.

رئیس جهاددانشگاهی با بیان اینکه با پیشرفت‌های جهاددانشگاهی در حوزه سلول‌های بنیادی و درمان ناباروری از خروج ارز از کشور جلوگیری شد، عنوان کرد: بیش از ۴۰ هزار کودک با روش‌های درمانی جدید به دنیا آمدند، بیماری صعب‌العلاج با کمک سلول‌های بنیادی درمان‌پذیر شدند.

وی با بیان اینکه در حوزه‌های فنی و مهندسی کارهای بزرگی صورت گرفته است، بیان کرد: با وجود تحریم‌های بین المللی در حوزه مخابرات توانایی تولید انتن‌های پیشرفته مخابراتی در حوزه ریلی قطار با سرعت بالا و رانش‌ متروهای شهری با تلاش و همت جوانان انقلابی و جهاد دانشگاهی به دست آمده است‌.

دکتر مسلمی‌نائینی با اشاره به اینکه مسیر زنده یاد کاظمی آشتیانی ادامه دارد، اظهارکرد: حرکت در مسیر پیشرفت توسط جهادگران جهاددانشگاهی ادامه دارد و پیشرفت‌های فراوانی در صنعت نفت، پتروشیمی صورت گرفته که تکنولوژی آن تنها در اختیار چند کشور محدود است. باید اذعان کرد که ساختار جهاددانشگاهی متکی به فرد نیست و فرایندی است که مسیر پیشرفت خود را ادامه خواهد داد.

رئیس جهاددانشگاهی با بیان اینکه مشارکت پرشور مردم در ۲۲ بهمن پیام مشخصی را برای جهان مخابره خواهد کرد، گفت: حضور پررنگ مردم در جشن ۲۲ بهمن نشان از پایبندی مردم به ارزش‌ و آرمان‌های انقلاب دارد و این ایستادگی و مقاومت مردم نشان از حمایت از مستضعفان دارد و امیدوارم این ثبات قدم در ۱۱ اسفندماه با حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ادامه یابد.

کلید واژه ها: انقلاب اسلامی جهاددانشگاهی


نظر شما :