۲۵بهمن؛

رویداد ملی کسب وکارهای اینترنتی با رویکرد گردشگری صنعتی در استان مرکزی برگزار می شود

۱۸ دی ۱۴۰۰ | ۰۸:۲۶ کد : ۴۰۳۱۹ معاونت آموزشی تاپ خبر
رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک از برگزاری رویداد کسب وکارهای اینترنتی با رویکرد گردشگری صنعتی در استان خبر داد.
رویداد ملی کسب وکارهای اینترنتی با رویکرد گردشگری صنعتی در استان مرکزی برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر وجیه اله پارسا رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک با اعلام این خبر، گفت: رویداد ملی کسب وکارهای اینترنتی با رویکرد گردشگری صنعتی به همت این مرکز آموزشی در بهمن ماه سال جاری در استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه استان مرکزی با بهره مندی از حدود 3 هزار واحد صنعتی به پایتخت صنعت ایران شهرت دارد، افزود: گردشگری صنعتی گونه ای از گردشگری است که در آن مقصد مورد نظر شامل مکان های صنعتی می باشد.

پارسا اضافه کرد: گردشگری در شاخه‌های گوناگونی قابل تعریف است؛ شاخه‌ هایی که تاکنون شناسایی شده و شاخه‌ های دیگری که لازم است شناسایی شوند.  یکی از شاخه‌ های نوظهور در عرصه گردشگری، گردشگری صنعتی است که رویکرد توسعه آن مورد افزایش سرانه درآمد مورد توجه قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: رویداد ملی گردشگری صنعتی 25 بهمن ماه سال جاری توسط مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک در استان مرکزی برگزار می شود.

به گفته این مقام مسوول؛ علاقه مندان به این حوزه می توانند ایده های خود را در این راستا در تارگاه اطلاع رسانی https://uastrtup.uast.ac.ir/fa/form/553/gardeshgari.arak ثبت نمایند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اراک، انتهای خیابان امام خمینی(ره)، کمربندی شمالی، جنب مدارس استعدادهای درخشان، مرکز نوآوری کسب و کارهای اینترنتی مراجعه و یا با شماره 08634172004 تماس حاصل نمایند.

 

کلید واژه ها: گردشگری گردشگری صنعتی صنعتی استان استان مرکزی شاخه مرکز کسب


نظر شما :