مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی:

جهاددانشگاهی تجارب خود را در اختیار جامعه هدف بنیاد شهید قرار دهد

۰۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۹ کد : ۵۴۲۱۶ معاونت آموزشی تاپ خبر
نشست هماهنگی جهت انعقاد تفاهم‌نامه همکاری جهاددانشگاهی استان مرکزی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.
جهاددانشگاهی تجارب خود را در اختیار جامعه هدف بنیاد شهید قرار دهد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ نشست هماهنگی جهت انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و جهاددانشگاهی در راستای ارائه خدمات آموزشی، توانمند سازی شغلی و ارتقا مهارت های فنی و حرفه ای ایثارگران متناسب با نیاز بازار کار برگزار شد.

رضا ربیعی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در نشست با محسن مرادی رئیس جهاددانشگاهی استان همکاری با جهاددانشگاهی را مهم و مؤثر عنوان کرد و گفت: همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران با جهاددانشگاهی بسیار مهم و باعث تحقق اهداف کلیدی این تفاهم‌نامه خواهد شد.

وی به وضعیت مهارت‌ های فنی و حرفه‌ ای جامعه ایثارگری و نیازهای مهارتی آنها پرداخت و افزود: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد واسط، تجارب خوبی در حوزه اشتغال دانش آموختگان، توسعه کسب و کارهای خرد و خانگی و هدایت و راهبری شغلی دارد و می تواند این تجارب را در قالب برنامه ای جامع در اختیار جامعه هدف بنیاد شهید و اشتغال ایثارگران قرار دهد.

محسن مرادی رئیس جهاددانشگاهی استان نیز در ادامه به تشریح فعالیت های این نهاد پرداخت و افزود: جهاددانشگاهی یک نهاد علمی و در حوزه آموزش و توسعه علم پیشگام است.

وی اظهارکرد: جهاددانشگاهی آمادگی همکاری و تعامل و عقد تفاهم نامه همکاری در حوزه های مختلف با بنیاد شهید و امور ایثارگران را دارد.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی همکاری بنیاد شهید


نظر شما :