گسترش تعامل حوزه آموزش جهاددانشگاهی استان مرکزی و شرکت پتروشیمی شازند

۱۲ تیر ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۱ کد : ۵۸۹۹۶ معاونت آموزشی تاپ خبر
نشست روسای جهاددانشگاهی استان مرکزی و مرکز آموزش های شرکت پتروشیمی شازند در راستای گسترش تعامل حوزه آموزشی برگزار شد.
گسترش تعامل حوزه آموزش جهاددانشگاهی استان مرکزی و شرکت پتروشیمی شازند

به گزارش روابط‌عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن مرادی رییس جهاددانشگاهی استان در نشست هم اندیشی با رئیس مرکز آموزش های شرکت پتروشیمی شازند به ارائه گزارشی از فعالیت و ظرفیت های جهاددانشگاهی به ویژه حوزه آموزشی این واحد سازمانی پرداخت.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های آموزشی جهاددانشگاهی مهارت محور است، افزود: در بحث آموزش می توان به راحتی هر دوره آموزشی را طراحی و اجرا کرد و محدودیت استانداری در این زمینه نداریم.

رجبی رئیس مرکز آموزش های شرکت پتروشیمی شازند نیز در ادامه، افزود: در خصوص مباحث آموزشی و مدیریتی، پتانسیل و ظرفیت های موجود در هر دو مجموعه باید با کیفیت بسیار بالا دنبال شود.

وی با اشاره به اینکه دوره های آموزشی کارکنان با سایر اقشار جامعه متفاوت است و باید با نوآوری و خلاقیت همراه باشد، اظهارامیدواری کرد؛ تعامل دوجانبه جهاددانشگاهی و شرکت پتروشیمی شازند در حوزه آموزش با کیفیت بسیار بالا انجام شود.

گفتنی است؛ در این نشست نعمتی مسوول پیگیری امور معاونت آموزشی جهاددانشگاهی و سعادت خواه کارشناس برنامه ریزی و توسعه آموزش جهاددانشگاهی استان مطالبی در خصوص مباحث حوزه آموزشی بیان کردند.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آموزش پتروشیمی شازند


نظر شما :