مدیرکل امور واحدهای جهاددانشگاهی:

به‌دنبال شیوه‌های جدیدی از آموزش در کشور هستیم/خدمات جهاددانشگاهی پشتیبان فعالیت‌های پژوهشی باشد

۲۱ تیر ۱۴۰۲ | ۰۷:۰۳ کد : ۵۹۴۰۰ معاونت پژوهشی تاپ خبر
رازانی اظهارکرد: این قابلیت جهاددانشگاهی است که متناسب با ظرفیت‌های جدیدی که ایجاد می‌شود، بتواند به شکل‌های مختلف خدمات خود را ارائه دهد. با توجه به سیر جمعیتی باید به دنبال شیوه‌های جدیدی از آموزش در کشور باشیم که این خدمات می‌تواند به شکل علمی کاربردی یا آموزش‌های کوتاه مدت تخصصی ارائه شود تا بتواند پشتیبان فعالیت‌های پژوهشی در این مرکز باشد.
به‌دنبال شیوه‌های جدیدی از آموزش در کشور هستیم/خدمات جهاددانشگاهی پشتیبان فعالیت‌های پژوهشی باشد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ اسد رازانی مدیرکل امور واحدهای جهاددانشگاهی در مراسم افتتاح مرکز خدمات تخصصی و مطالعات سنگ محلات و نیم‌ور وابسته به جهاددانشگاهی استان، اظهار کرد: شهرستان محلات دارای قابلیت‌ها و پتانسیل‌های بسیاری است که سنگ یکی از این توانمندی‌هاست.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های موجود، شبکه جهاددانشگاهی در بحث گردشگری، گیاهان دارویی و موارد دیگر، پشتیبانی خود را در سطح استان و شهرستان انجام می‌دهد. برخی واحدهای جهاد دانشگاهی از جمله واحد دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه تربیت مدرس و واحد استان کرمان در حوزه معادن و سنگ پیشرو هستند و در سال‌های گذشته چه در حوزه پژوهشی و چه در حوزه خدمات تخصصی خدمات ویژه‌ای را ارائه دادند.

وی افزود: این قابلیت جهاددانشگاهی است که متناسب با ظرفیت‌های جدیدی که ایجاد می‌شود، بتواند به شکل‌های مختلف خدمات خود را ارائه دهد. با توجه به سیر جمعیتی باید به دنبال شیوه‌های جدیدی از آموزش در کشور باشیم که این خدمات می‌تواند به شکل علمی کاربردی یا آموزش‌های کوتاه مدت تخصصی ارائه شود تا بتواند پشتیبان فعالیت‌های پژوهشی در این مرکز باشد.

محمدامین صالحی‌نژاد مدیرکل امور مجلس جهاددانشگاهی نیز اظهار کرد: این مرکز به نمونه‌ای از همکاری‌های بین واحدی تبدیل خواهد شد.

وی گفت: امیدواریم با کمک واحدهای مختلف، این محل به مرکز تخصصی در حوزه سنگ در سطح کشور تبدیل شود و تمامی واحدها در سراسر کشور برای خدمات ویژه در حوزه سنگ به این واحد مراجعه کنند.

مدیرکل امور مجلس جهاددانشگاهی در پایان به نقل از ایسنا، افزود: آموزش نیز در این مرکز تعطیل نخواهد شد. آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت و آموزش‌های پودمانی نیز بخشی از کار است که در این مرکز پیگیری خواهد شد. امیدواریم امروز آغازی برای رونق در این مرکز باشد.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی سنگ آموزش


نظر شما :