با حضور ۶۰ تیم دانشجویی برگزار می‌شود؛

آیین افتتاحیه "دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی" در استان مرکزی

۰۸ آذر ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۸ کد : ۶۵۴۵۲ معاونت فرهنگی تاپ خبر
آیین افتتاحیه دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظرات دانشجویان ایران با حضور جمعی از مسوولان استانی و تیم های شرکت کننده به همت جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار می شود.
آیین افتتاحیه "دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی" در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن مرادی رئیس جهاددانشگاهی استان با اعلام این خبر، اظهارکرد: یکی از مشکلات کنونی و ضروری جامعه به ویژه در دانشگاه ها، بحث و گفت‌وگو، تعامل و بیان دیدگاه ها و نبود گفتمان های دانشجویی است که همواره یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری بحث گفتمان سازی دانشجویی و مناظرات بوده است.

وی افزود: در همین راستا جهاددانشگاهی مسابقات مناظرات دانشجویی را به عنوان یکی از برنامه های شاخص خود از سال 1390 در دانشگاه های سراسر کشور هر ساله برگزار می نماید و امسال نیز استقبال بسیار خوبی از این مسابقات در استان شده است.

مرادی با اشاره به اینکه استان مرکزی جزو اولین واحدهایی است که بیشترین تیم دانشجویی شامل 60 تیم از دانشگاه های سراسر استان را ثبت نام کرده است، گفت: این استان به عنوان اولین واحدی است که از حوزه های علمیه با 14 تیم در این مسابقات حضور دارد.

رئیس جهاددانشگاهی استان در پایان خاطرنشان کرد: مرحله استانی این دوره از مسابقات آذرماه امسال و مرحله کشوری بهار سال 1403 برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ مراسم قرعه کشی تیم های شرکت کننده مسابقات ملی مناظره در استان در حاشیه مراسم افتتاحیه روز یکشنبه، 12 آذرماه راس ساعت 9:30 صبح در سالن اجتماعات دکتر کاظمی آشتیانی جهاددانشگاهی استان برگزار می شود.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی دانشجویی مسابقات


نظر شما :