ویژه کارکنان سازمان بهزیستی استان برگزار می‌شود؛

کارگاه آموزشی "آشنایی با مهارت‌های سازگاری با دوران سالمندی" در جهاددانشگاهی استان مرکزی

۲۱ آذر ۱۴۰۲ | ۰۸:۰۱ کد : ۶۶۱۲۱ معاونت آموزشی تاپ خبر
کارگاه آموزشی "آشنایی با مهارت‌های سازگاری با دوران سالمندی" ویژه کارکنان سازمان بهزیستی در جهاددانشگاهی استان مرکزی در حال برگزاری است.
کارگاه آموزشی "آشنایی با مهارت‌های سازگاری با دوران سالمندی" در جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ زهره نعمتی معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان در این باره، گفت: کارگاه دو روز آشنایی با مهارت های سازگاری با دوران سالمندی ویژه کارکنان سازمان بهزیستی استان مرکزی به همت این معاونت در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: این کارگاه آموزشی پیرو قرارداد آموزشی معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی و سازمان بهزیستی استان به مدت 16 ساعت با تدریس هومن محمد طالبی کارشناس مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان همراه است.

نعمتی با اشاره به اینکه سالمندی به عنوان یک فرایند تعریف می شود که نیاز به سازگاری مداوم دارد، سرفصل اصلی این کارگاه را شامل تغییرات فیزیولوژیکی، روانی و تغییرات اجتماعی بیان کرد.

به گفته وی؛ آگاهی دانش در خصوص نیازهای دوران سالمندی، مواجهه و ارتقای سطح دانش و عملکرد در افراد در آستانه ورود به دوران سالمندی با هدف پیشگیرانه به منظور کاهش عوارض ناشی از سالمندی در گروه های مختلف مرتبط با سالمندان از اهداف آموزشی، رفتاری و عملکردی این کارگاه است.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی استان استان مرکزی دوران سالمندی کارگاه


نظر شما :