با همکاری پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی برگزار می‌شود؛

کارگاه آموزشی"آشنایی با مبانی تولید، پرورش و آماده‌سازی گیاهان دارویی‌زراعی و تجاری" در خنداب

۲۲ آذر ۱۴۰۲ | ۰۷:۵۸ کد : ۶۶۱۷۷ معاونت آموزشی تاپ خبر
کارگاه دو روزه آشنایی با مبانی تولید، پرورش و آماده سازی گیاهان دارویی زراعی و تجاری به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان مرکزی با همکاری پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی در خنداب برگزار می شود.
کارگاه آموزشی"آشنایی با مبانی تولید، پرورش و آماده‌سازی گیاهان دارویی‌زراعی و تجاری" در خنداب

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ زهره نعمتی معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان با اعلام این خبر، تصریح کرد: کارگاه دو روزه آشنایی با مبانی تولید، پرورش و آماده سازی گیاهان دارویی زراعی و تجاری برگزار می شود.

وی افزود: این کارگاه به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان مرکزی با همکاری پژوهشکده گیاهان دارویی روزهای 27 و 28 آذرماه با حضور دکتر محمدرضا دهقانی عضو هیئت علمی پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی و دکتر حسین قاسمی‌فر کارشناس مرکز خدمات تخصصی بذر و نهال پژوهشکده گیاهان دارویی در سالن معراج شهرستان خنداب برپا می شود.

نعمتی با اشاره به اینکه در این کارگاه آموزشی، آشنایی با تعدادی از گیاهان دارویی و تجاری با پرسش و پاسخ و مشاوره تخصصی همراه خواهد بود، اضافه کرد: این دومین کارگاه آموزشی در زمینه گیاهان دارویی است که امسال با حضور 70 نفر از کشاورزان منطقه خنداب برگزار می شود.

به گفته وی؛ با توجه به شرایط منطقه خنداب در کشت گیاهان دارویی و قابلیت توسعه و گسترش، کشاورزان بسیاری به کشت و استفاده از آن متمایل شده اند.

کلید واژه ها: پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی کارگاه خنداب


نظر شما :